Aj...på magen :(.

Ja rubriken säger allt, har ont i magen, men inte sådär som att jag är sjuk eller något. Utan mer som när man är ledsen och har ont. Känner mig deprimerad över vädret och sorgsen för Michel kommer troligen inte sova i min säng inatt. Tråk, men lite paus kanske han behöver från mig, vill ju inte att han ska tröttna på mig. När jag kom hem upptäckte jag att all post var till mig idag! Ett informationsblad om lumpen, ett vykort med massa skoj från Yves Rocher och ett brev från Rebecca i Helsingborg. Rebecca är min barndomsvän sen jag gick på dagis (tror jag, kan ha varit sen 1an). Hur som helst så har jag svarat på det brevet nu och sen så har jag också svarat på Charlottes brev. Charlotte bor också i HBG och är liksom Rebecca, min barndomsvän.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0