B gånger 2

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.


1. Elin på en gympa lektion, flumskum.
2. Våran utsikt från kajen (baksidan av skolan).
3. I väntan på bussen från Kvarnholmen så kan ma nse våran lilla Globen kula.
4. En dag så väntade jag på Michel i Slussen så jag fotade lite och njöt av det varma vädret.
5. I väntan på att Be Kind Rewind skulle börja i onsdags så pryddes skärmen av lite grön smörja.
6. Efter bion så blev det lite mys i Kungsträdgården med glass.
7. Min syster Agneta tillsammans med min andra syster Monikas dotter, Jennifer [foto taget på Monikas födelsedag i fredags].
8. En bukett med blommor som Monika fick i fredags.
9. Springer runt och fotar idag lite random saker hemma, här ser vi en ring fastbunden till en plastros.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0