Bilder...!

image74




Jag och Elin lekte lite i studion i Fredags..
Sen så har jag lagt in lite fler bilder här nedanför..













Sen så kan jag passa på att berätta lite om hur helgen har varit. I fredags så var jag som sagt i Vällingby City med Viola, Ronja, Elin och Micke. Efter det så åkte jag hem till Michel och sov över hos honom. På lördagen så åkte jag och Michel till stan och kollade runt i bl.a. Mango efter ett par kortbyxor i jeans, men de fanns tyvärr inte i min storlek och istället så provade jag två klänningar varav bara ena var söt på mig. På Söndagen åkte jag och Michel till Farsta Centrum för att kolla in på Kicks eftersom att jag skulle fråga efter en mascara som man kunde så i "prova på"-storlek, men den var tyvärr slut. Dock blev jag ändå av med 50 kr pga att Michel rånade mig, oförskämt! På kvällen åkte jag hem, kändes lite som att jag är borta alldeles för mycket och saknar mamma massor ju.

På måndagen så var det en helt vanlig skoldag, efter skolan vid ett-tiden så åkte jag in till stan själv och shoppade massor. Köpte en svart tjocktröja och en svart topp (på ena bilden har jag både tjocktröjan och toppen på mig), en grå silkes BH, ett par matchande grå silkes hotpants och tunna, bruna strumpbyxor. Min ekonomi verkar ändå bli lite stadigare denna månad. Jag har lagt undan 500kr på sparkontot, på vanliga kontot har jag 171,97kr och hos Michel har jag 300kr samt så ligger det 40kr i plånboken. Under hela denna månad tänker jag klara mig på max 300kr. Det var nog allt jag hade att berätta just nu.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0