Blogg...se.

Ibland är det svårt att bestämma sig för bra rubriker så förvåna er inte om ni inte förstår vad rubriken har med inlägget att göra. Rubriken kan ha absolut INGET med inlägget att göra i själva verket. Hur som helst så kanj ag väl berätta att jag och Michel lyckades dra ut våra kroppar på en åktur till Skärholmen Centrum, aka Shoppingstaden. Mysigt var det att gå runt men inget hittade vi. Så vi åkte till Hallunda Centrum och DÄR! hittade vi en lite lättare/tunn jacka till Michel samt ett par jeans till honom också. Skitsnygga jeans! :) Sen så tänkte jag att jag lägger upp två bilder här nedan. Den första bilden föreställer en Viking Line-båt som jag ofta brukar se eftersom att vår skola ligger precis vid kajen och har den utsikten. Den andra är från idag och föreställer en levande skyltdocka! Tro det eller ej men hon skrämde mig och Michel en aning, vi fick tänka efter och till slut när vi la märke till att hon faktiskt rörde på sig så förstod vi att hon har ett bultande hjärta.. ♥

Kommentarer
Postat av: Lolla

fy fan vad.. läskigt?! Oo

2008-04-12 @ 19:02:36
URL: http://memorize.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0