Goder Morgon! Vanlig rubrik ^^.

=^.^= Mjauw. Ojoj, igår la jag mig lite senare än vanligt. 23.00, som är mycket ovanligt för mig som brukar lägga mig vid 21.00. Hur som helst så sov jag ganska bra inatt förutom att jag hade några skumma drömmar. Ska inte tråka ut er med det men måste bara berätta om min mardröm som jag hade för några dagar sen! BILL KAULITZ tröck upp en mopp i mitt ansikte (och han hade ett sår på halsen, antagligen för att han i verkligheten har opererats i halsen ju.)!

Efter frukosten så tog jag ett härligt bad och tvättade mitt hår som inte kändes något vidare rent, så det var nog på tiden. Min misse ligger i sängen och ser ensam ut så jag ska nog göra honom sällskap och se klart på gårdagens film, Eva & Adam - fyra födelsedagar och ett fiasko.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0