God...förmiddag på er.

Ja då är det lördag idag då. Sov hos Elin igår kväll efter att ha varit på Shan Atcis ståupp-komiker show med Michel. Showen började med att Shans kompis Paul drog några skämt, han lyckades få oss att skratta i alla fall. Imponerande, grattis säger jag bara. Sedan kom vår kära Shan -THE MAN-. Atci. Wow, den killen ser lite bra ut han, haha. Skrattade så mycket att jag nästan började gråta, han var med andra ord väldigt bra. Skulle gärna vilja se den showen igen. Hans singel, Toarulle, var totally skön och jag ska verkligen skaffa hem den. Humor på högsta nivå!

När jag kom till Elin vid 21.30-tiden så orkade jag bara sida vaken i en halvtimme, sedan började jag sparka lite lekfullt på Elin och dra med henne till sängs. Somnade på stört och sov ända fram till någon gång i natt då jag vaknade till. Lyckades dock somna om och sedan steg jag upp vid 9.00-tiden. Lät Elin sova fram till 9.30, men sedan var det kört för henne ;). Petade henne på näsan så hon vaknade och vid 10-tiden åt vi frukost.

Vid 11.20 tog jag bussen till Farsta Centrum för att möta upp min stackare kissekatt, Michel. Han har varit sjuk i tre dygn nu så jag tvingade honom till läkaren. Stackaren fick tre olika mediciner och det värsta är att han hatar att ta tabletter. Av dessa mediciner så var två av de tabletter, stora nog för att vara FÖR stora i hans ögon. Dock lyckades han fint svälja sin första tablett för dagen så jag är massor med stolt över min pojke! Kyssar till honom för det är han värd.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0