Hejsan Svejsan, vanlig rubrik idag!

Tjoho! Ja som sagt så har jag en ovanlig rubrik idag jämfört med mina andra. Detta för att min Misiaczek är sjuk och jag tänkte vara snäll mot honom då, han hatar nämligen mitt val av rubriker, " *ord*...*ord*.". Synd att han är det, hoppas han blir bättre eftersom att imorn ska vi på Shan Atci - Blattefierad! Spännande. Elin och Ronja ska kanske också gå på den föreställningen, vilket gör det hela ännu roligare :). Ska nog sova hemma hos Elin Fredag-Söndag som hon önskat sig. Sen så kastar ju Michel ut mig fredags-natten eftersom att han på lördag-morgon ska göra högskoleprovet och verkar inte vilja låta mig sova hos honom själv. Ne nu ska jag ta och vara social med min vän Fadi som precis berättade lite intressanta saker ;).. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0