Inlägg...för tisdagen!

Japps, igår var det tisdag och studiedag som gällde. Sov ganska länge och som jag minns det så var det en ganska så sölig dag. På eftermiddagen så var jag och Michel och kollade på en lägenhet i Farsta som han verkligen tyckte att JA kändes bra för. Jag hade inget emot lägenheten och de småfel som man kanske la märke till går att ordna så jag tycker definitivt att han ska tacka ja!.. ♥



Uppdatering:


image116Jag kom på att jag och Michel vandrade bort till Gamla Stan på tisdagen också! Vi fikade på Sten Sture och det var ju mys. Jag och Michel blev ju ihop på det caféet, alltså det var där vi bestämde att vi ville vara flick- & pojkvän. Passade på att fota lite också på väg mot tunnelbanan hem sedan.. ♥









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0