Massa...med vandring idag.

Ojoj, idag har jag gått runt väldigt mycket, tillräckligt mycket så att jag fått benen att värka samt att jag nog har dratt på mig feber pga regnet. Ska ta och försöka komma ihåg exakt hur mycket jag gått idag och vart jag gick genom att göra en lista.

1. Det började med att jag gick hemifrån och åkte till Skärholmen.
2. Sedan åkte jag till Zinkensdamm.
3. Därifrån åkte jag till Farsta Centrum och mötte pappa.
4. Pappa skjutsade med till Gullmarsplan.
5. Jag åkte till Skanstull och vandra runt i två timmar ungefär.
6. Åkte till Odenplan och kollade runt där ett tag.
7. Sen bar det av till Hötorget och lite vanlig shopping, dock hittade jag inget.
8. Sist så åkte jag till Sandsborg och här har jag nu valt att stanna.

På väg mot Sandsborg så mötte jag min klassföreståndare, Björn, så jag hade trevligt sällskap. Nu så ska jag nog ta en dusch och sedan vid 22.15 så ska jag titta på Sverige pussas och kramas. Efter programmet så kommer jag troligen somna som en stock!.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0