Massor med info denna gång!

Onsdag: Ja som sagt så firade jag och Mich 4 månader och gick på bio för att se Be kind rewind med Jack Black i en av rollerna. Filmen var sådär men den dög, dock inget vi skulle se på igen.

Torsdag: Denna dag var nog helt lugn, har inge minne av några drastiska händelser.

Fredag:
Syrran fyllde 28 år och det firades med ett familjekalas hemma hos henne. Mich och jag var på plats och grattade samt åt en massa gottigott! Hade också tandläkare på morgonen och fick borra, usch! Har fått en ny tid för att laga fler småhål som tycks älska att uppstå i just mina tänder.

Lördag: Igår så sov jag och Michel över hos Emu [Henrik] och hade filmkväll med en massa andra okända människor. Lite bilder från området vi var på kommer senare.

Söndag:
Ja, och idag så kom jag hem då vid 14.30 ungefär eftersom att det tar ca 2 timmar att komma hem från tjottaheiti Adelsö. Michel hjälper till och flyttar klart hos päronen och jag slöar nu och tar det lugnt. Funderar på att ta ett härligt bad strax med lite bra musik till. Mamma har sprungit iväg till en väninna så lite ensamtid känns som helt perfekt tajmat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0