Mediekunskap...= eget ansvar idag.

Ja, just nu blev jag och Elin precis klara med vårat arbete som vi fått i medikunskap. De senaste tre lektionerna av Medikunskap har varit riktigt slappa och fria. Ska bli intressant och se om vi når ett MVG, men det är jag nästan 100% säker på att vi gör. Go Team Elin & Jessica!!!

Vid två-tiden ska jag träffa på en gammal kompis en snabb stund och få en skiva som jag ska lyssna på. Är nyfiken på låtarna eftersom att det är hans band som spelar (tydligen, sen så vet man aldrig om han talar sanning tråkigt nog). Får nog sällskap av Elin, är inte säker men det känns som det. Efter den snabba träffen ska jag nog åka hem och städa lite samt få in alla bilder som jag velat få in sen typ tre dagar tillbaka. Det blir nog puss och hej nu.. ♥

 



Uppdatering:

Det blev inget möte med min gamla vän, utan jag bestämde mig också för att bryta upp kontakten helt med denna person. Tyvärr.. ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0