Mulet...väder.

Jessi har tråk och Jessi ska jobba om någon timma. Hm.. alla är på filmkväll hos Viktor idag :( tråkiga jag valde att jobba, man känner ju ett ansvar trots allt. Förhoppningsvist så blir det inte så sent som sagt och då kanske jag kan klinka in på natten och skrämma de lite, hehe. Annars så tråkar jag just nu eftersom att Michel åkte för ca femtio minuter sedan så jag känner mig smått ensam nu.  Usch vad jag är ledsen över att jag inte troligen kommer få delta hos Viktor. När man äntligen har så underbara vänner i livet så vill man ju delta så ofta som möjligt i allt men denna gång så blir det visst inte något "umgåsande" för min del. Haha, ja jag tycker synd om mig :P.

Anyway, brist på fantasi om vad jag kan berätta nu mer så jag ska nog bara sitta i ett hörn och tycka synd om mig själv, puss på er.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0