Parlo...l'italiano? Si un po'.

image92Italienska prov imorgon! Pluggar för fullt men tar lite pauser då och då. Ikväll blir det The Eye med Michel!<3 Har fixat fram den på engelska med svensk text så det ska bli spännande att se den. Förhoppningsvist så är den bara spännande och bra, inte läskig. Tycker inte om filmer som är skrämmande, även om de kan vara roliga att se på ibland.

För övrigt så har jag hämtat ut recept från gynekologen idag så att jag kan vaccinera mig mot livmoderhalscancer. Spännande, men dyrt! 1800kr/3sprutor kommer det att kosta sammanlagt och skuller jag varit 18år gammal så skulle det kostat 1400kr/spruta. Man tar sammanlagt tre sprutor inom loppet av sex månader.



Nu ska jag fortsätta och plugga på italienskan fast tror nog jag ändå ska äta något innan. Magen börjar klaga lite så det kanske är dags att knappra i sig något lätt och gott innan middagen. Undrar vad det blir för middag ikväll, blir nog leftovers.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0