Snabbt...inlägg.

Hallojsan, ja här kommer ett snabbt inlägg från lilla mig. Kom hem för ett tag sedan, har varit hos tandläkaren som tänkte borra lite i min små bebisar men jag visade klart och tydligt hur rädd jag är för tandläkare så jag fick en ny tid! Haha, får väl tvinga med mig någon som kan hålla mig i handen...MAMMA! Ja, jag vet att jag låter jättebarnslig men tyvärr är det så att vissa har fobi mot tandläkare (och jag råkar vara en av de). Imorgon är det som sagt Shan Atci - Blattefierad, förhoppningsvist ska ju Elin och Ronja kanske med och sen efteråt ska jag sova hos Elin. Det blir nog sova-hos-elin hel helgen *überglad*. Tänkte lägga in lite bilder eftersom att jag inte har gjort det på några inlägg och det finns några som jag vill få in.. ♥



♥Bilder♥

 
~Från höger~
Bild 1: Globen på kvällen en dag...
Bild 2: En dessert som min syster åt i Polen...
Bild 3: Min kompis hund, Sunset...
Bild 4: Head&Shoulders gör reklam på tuben...
Bild 5 (nedre raden): PUMA gör reklam på tuben...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0