Stress...& bio.

Klockan 16.00 så börjar (hoppas de är punktliga) Be Kind Rewind på Sergel och i den biosalongen kan man hitta mig och Michel. Idag har det gått ¤4¤ månader för mig och älsklingen..<3 Jag är massor glad och tror han är det med :) man vet ju aldrig så vill ju inte påstå till 100% om hur han känner denna dag. Snart ska pappa hämta upp mig och sen så får jag skjuts till Liljeholmen och därifrån kommer jag att ta t-banan till stan och möta Mich. Först ska vi köpa biljetterna, sedan ska Mich äta sig mätt på donken och till slut så bär det av tillbaka till Sergel för att köpa popcorn (och titta på film)..!
image122
Japp, nu ringde pappa att han snart är framme.. ♥























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0