Tjoahadelittanlej!

Just nu sitter jag hemma och väntr på min söta mamma, vi ska nämligen gå och kolla på en lägenhet. Vi bor just nu i en trea och ska kolla på en tvåa, dock så verkar mamma redan ha bestämt sig för att tacka nej eftersom att hon inte riktigt vill bo på den adressen. Mig spelar det inte så stor roll med tanke på att jag är som gladast så länge Michel finns vid min sida. De senaste dagarna har jag sprungit runt och varit så där "nykär" i min plutt, känner personligen att jag inte riktigt fick den chansen, och anledning kan nog bara jag och Michel förstå varför. Jag vet att du brukar tjuvtitta här inne på bloggen älsklingen så vill väl bara säga än en gång: JAG ÄLSKAR DIG SÅ NÅGOT OTROLIGT ATT DET NÄSTAN SKRÄMMER MIG ^^, ! <3<3<3

För övrigt så måste jag bara lägga in en liten bild på en mysdress som jag är lite smått kär i. Jag är ju med och tävlar om en mysdress från Modeakuten (titta lite längre ner i mina tidigare inlägg) och när jag klickade in mig på hemsidan så tittade jag runt lite och hittade denna söta, va tycks?.. ♥


Uppdatering:

Förresten så var jag och Ronja och åt på TacoBar efter skolan ochdet var ju mys! Nu märkte jag att det blev många "och" i den förra meningen, haha, vilken lam observation jag gjorde.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0