Vacker utsikt..

Jahapp då sitter jag i skolan nu, har slutat men det är inte så konstigt att jag är kvar. Cybergymnasiet går nästan ut på att man slutar tidigt och umgås till sent. Alltid lika myspys, fast just nu funderar jag på att använda tiden åt att leka lite i Flash. Lolla sitter här bredvid och efter att ha kikat på hennes duktiga arbete så ger jag upp och ändrar mig, inge flash för mig alltså! Hihi.

Igår var jag för trött att uppdatera lite minnen på bloggen och i morse så tappade jag lusten efter ett missförstånd med en vän men det är nog uppklarat nu och allt är finnemang. Ikväll så ska jag och Michel försöka börja se på en film vi planerat att se i typ 3 dagar snart, Apocalypto. Jag har dock sett halva redan (mitten-slut) men början kan väl vara intressant att också veta. Det jag vet hitills om filmen, av det jag sett, är att den är väldigt groteskt och blodig. Det lär Michel uppskatta, haha.. ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0