Hallojsan...!

Oj vad härligt det känns. Mammas party idag och allt är bra med mig och Mich (än så länge, hoppas det fortsätter så här :D!). Ska iväg och träffa Ulrika snart, Pride-paraden idag :). Igår så var jag med Elin och Linda, vi badade i Lindas pool, najs! Efteråt mötte jag Mich och vi åt picnick ute på Medis-parken.. :) Det var massa mys! Förutom alla pundare/raggare som sitter där ute >.< , efteråt gick vi på bio på Söder och såg The Dark Night. Filmen var jättebra och Heath Ledgers insats i rollen var superb. Idag ska jag även dra iväg och köpa mammas present, en GPS! Hon har redan fått en parfym för 300spänn, men va fan? Det är inte varje dag man blir 50 och ett stort plus att man är ens super-mamma! Puss så länge på er, mina flickor.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0