Meningen med livet.

På vår första svenska lektion fick vi skriva ner på ett papper om vad vi tyckte att livet har för mening. Jag minns lite vagt vad jag skrev men hur som helst så sitter jag nu och funderar på det igen. När ska jag lära mig att om jag bara väljer att leva med mig själv så kommer jag må bra. Hitills så engagerar man sig så mycket i andras liv (vänner, familj etc). Om jag istället skulle ta och skita i alla andra och bara fokusera mig på mig själv så kanske den här huvuvärken skulle släppa? Det jag menar är till exempel i skolan, jag kan inte hjälpa alla men jag gör ju det ändå. För jag är en sådan person! Ber du om hjälp pch jag vet att jag kan hjälpa dig så måste jag annars mår jag piss. Okej, nu känner jag hur detta inlägg går helt ur vägarna på det jag egentligen tänkte skriva. Aja, jag vet inte själv längre vad jag ville. En sak vet jag i alla fall, jag vill sova!.. ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0