Omväxlande.

Jahapp, då sitter man för andra dagen med mens-värk >.< och värktabletterna är slut :O! Men jag har klarat mig fint ändå. Tog ett bad i morse och sedan har jag försökt att röra på mig mycket. Gick ner till torget och handlade grönsaker till ikväll, det blir tacos till middag. IGEN! Hehe, jag äääälskar tacos och skulle kunna leva på det ;). Sen klockan fyra har jag tvättat så att jag kan ha mina nya byxor imorgon hehe. De senaste två timmarna har Lucifer sovit på mig..i knät och i famnen (växelvis). Underbart och Lucas ligger bredvid.<3

Ja som sagt så börjar skolan imorgon, blandade känslor inför detta. Vet själv varför jag inte vill dit men saknar tillbaka till de enklare läxorna. Ja faktiskt! De enklare läxorna ger mig något att göra under dagarna, istället för att vara ute och slösa pengar. Och Lolla, detta år ska vi väl inte sitta uppe sena nätter för att hinna klart med uppgifterna? Andra året är viktigt, speciellt att vänja sig mer och mer vid att få klart läxor i tid. I trean kommer den sista stressen och klarar man den så klarar man högskolan/universitetet! (Viktigt att tänka på att när vi börjar på Universitetet/högskolan så måste allt vara klart i tid samt att man måste komma i tid i lektionerna annars blir man inte insläppt!).. ♥

Kommentarer
Postat av: Melody

Vad kul att lucas accepterar lucifer, och så fort :) hoppas allt går bra! Men det gör det nog ;) haha kom på att jag har internet i mobilen, så kikade direkt :) söte bebisen, han kommer bli så vacker med sin lurviga päls :) ha det! -Melody

2008-08-12 @ 10:26:26
Postat av: sara

Sv: varför skulle ja inte ha en bild på dig? :P

2008-08-13 @ 22:32:53
URL: http://lilltanten.blogg.se/
Postat av: Lolla

hahaha, oj vad jag känner mig utpekad där XD ska inte komma försent, inte komma försent >.<



Näe men jag håller med dig. I år ska det inte vara detsamma som förra läsåret. D.v.s. sena nätter och få ångest sista dan. Nejnej. Men jag behöver behöver hjälp för att bli påmind om dt^^

2008-08-16 @ 13:25:27
URL: http://memorize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0