Skärholmen...all alone.

Igår var jag i Skärholmen, själv. ^^ Gick runt liten stund fast köpte bara ett par skor till höst/vinter. Bara 99kr på Wedins (halva-på-halva rea!). När jag började känna mig klar så åkte jag hem och var med mamma en stund, sedan gick jag över till syrran för att umgås med brorsan och hans fru. Fick en present-påse av de och i den låg det lite fina grejer. Bl.a. en mascara från L'Oreal - Lash Architect (om jag inte minns fel), en supersöt grå topp och VisolVit - vitaminer köpta i Polen som har smak av apelsin (man kan äta pulvret bara så där eller blanda det med ett glas vatten och dricka). Glömde dock påsen hos syrran så den får jag ta med mig någon annan dag. Idag så fyller Agneta år och det ska vi fira ikväll, från oss ska hon få ett stort martini-glas som hon önskade sig. Det är typ en prydnad men just ikväll hade vi tänkt att blanda en stor drink i den med körsbär, citron och drink-paraply. Hon kommer nog bli lite paff.. XD.

Senare ska jag träffa pappa en stund medan Mich kommer jobba. Ska hämta upp Mich efter jobbet och då åker vi till Agneta, frågan är bara hur i allsin dar ska jag lyckas släpa med mig glaset kommunalt? Haha, lycka till!.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0