UNG08-Live: Dans!

Woho, hemma sen en liten stund tillbaka. Har varit inne på Kungsan med Pälsk och kollat på en massa dansuppvisningar. Vissa bättre än andra och sista gruppen orkade jag inte se klart på så vi åkte hem. Måste påpeka att jag fick längtan efter att börja på streetdance igen, så tänkte sätta mig och titta igenom vad Stockholm har att erbjuda.

I skolan så har jag haft en bra dag, lite tröttsam eftersom att jag råkade ut för en 2 timmars håltimme >.<. Efter skolan så stannade jag en stund och åt med Viktor och Emu ^^. Sen tog jag bussen till Michuuuu och höll honom sällskap ett tag. Vi gick och åt efter att ha stängt affären och efter det så gick vi då alltså till Kungsan.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0