Woho! ^^

Så, nu börjar jag närma mig lugn och ro! Eller inte :P Kokar potatis just nu och sen ska jag steka de när de svalnat för att sedan ställa undan de till ikväll XD. Ska nämligen träna på SATS klockan 18 med Ulrika :D<3 Kärlek till henne. Innan dess så ska jag också sortera tvätten så att Michel kan stoppa in första köret innan jag fortsätter efter träningen :).

Älskar vår matte lärare<3 okej, inte bokstavligen men hon är så mycket bättre än vår gamla som vi hade i Matte A! Ser fram emot att Samhällskunskapen ska sätta igång samt så är jag nyfiken på hur det blir när Psykologin sätter igång ^^.

Efter skolan idag så fördrev jag tiden inne i stan tillsammans med Lolla<3, tackar för sällskapet! Vid 14 tiden tog jag tunnelbanan till Mariatorget för att gå på mitt första besök någonsin hos en kiropraktor. Han masserade mig och knäckte ryggen samt nacken, tackar! Känns bättre och hoppas på att det ska hjälpa mig mer :). På måndag och på fredag ska jag dit igen, läskigt!

Nu ska jag som sagt sortera tvätten, toodles!.. ♥

Kommentarer
Postat av: sara

Skönt att du är gladare darling:)<3

2008-08-21 @ 19:43:43
URL: http://lilltanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0