Aj...som satan.

Imorse var allt helt okej men under dagen vart det som värst. Smärtan i sidorna av magen som känns som träningsvärk fick för sig att låta mig lida lite. Ryggen tar kål på mig också och det värsta är att jag inte kan lista ut varför. Spelade basket på idrotten i igår, torsdag, men av vad jag minns så ansträngde jag mig inte så mycket. Hur som helst så hoppas jag på att min snälla pojke Michel har lust att ge mig en liten massage ikväll.

Mamma och resten av familjekuppen kommer hem om någon timme från kryssningen och jag måste säga att jag saknar morsan en aning. Borde bjuda ut henne på bio någon gång, kanske nästa helg, och umgås lite med tanke på att det var ett tag sen vi var själva med varann.

Igår, torsdag, bestämde jag mig i sista sekund att åka till Näckrosen efter att ha räknat ut att jag hinner med det. Köpte en playstation 2 och Guitar Hero 2. Måste påpeka att jag fick lite panik när spelet inte ville sätta igång men till slut gjorde den det och jag blev en glad liten polska som stod och spelade glatt i vardagsrummet. Usch säger jag dock massor på grafiken som är så hemsk jämfört med Guitar Hero 3, längtar tills jag har råd med den.

Avslutar med ett litet Älskar dig Michel mest av allt! Längtar tills han kommer hit, salnar honom otroligt trots att det bara var några timmar sen vi sågs. Den killen har då verkligen fått mig på tok för kär i sig.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0