Dagens...känsla: ledsen.

Nu har jag suttit och försökt mig på Idrottens Näringslära. Upptäckte att det var många frågor som var svåra att formulera med egna ord. Vissa frågor kunde jag ens inte hitta svaren till i texten så får göra det på egen hand någon annan dag. Har lite smått ont i magen, mensvärk, och funderar på att lägga mig ner ett tag eftersom att jag fryser också och behöver värmas.

Igår var det Rockgård som gällde, dock glömde jag kameran hemma hos älsklingen så jag fick inga egna bilder tagna. Ska sno åt mig andras bilder när jag får tiden. Pälsk jobbar idag så jag sitter som sagt hemma och segar mig igenom denna dag. Har varit en smått tjurig dag och jag vet själv att det beror till största delen på mina hormoner, PMS. Blir lättretlig av mig under mensen gång men gillar inte att skylla på det.

Pälsken kanske kommer över ikväll, vi får väl se som sagt då vi verkar lite smått känsliga båda två idag. Har fått hem Parfymen från biblioteket som jag hade tänkt mig se ikväll men väntar som sagt och ser efter om älsklingen kommer över. Vill gärna ha sällskap av en varm famn.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0