Första...andra & tredje.

1 Februari

Idag kom May och Jeannen från Kiruna och ska stanna här tills på tisdag. Dock ska de bara sova hos mig inatt. På måndag ska vi gå på KoRn's konsert som jag ser fram emot, fast det är förbandet DeathStars som jag ser mest fram emot egentligen. Så jag hade tänkt mig att ha min ståplats fram tills att Deathstars uppträtt och strax innan KoRn ska upp så byter jag plats med Jeannen och tar hennes sittplats. Känner inte för att stå och bli mosad under tre band (Flyleaf är också förband).

Så idag denna fredag efter skolan mötte jag flickorna i stan och gick runt lite grann, Ronja var också med! Vid 14-tiden mötte vi upp resten av gänget: Sara, Johanna, Elin och Viola; och då gick vi till TacoBar där vissa av flickorna mättade sig lite. Sedan började jag och flickorna att röra oss hemåt och när vi kom hem så såg vi på Saw och när Michel anslutit sig till oss såg vi på Saw 2.


2 Februari

Flickorna smög sig ut till stan på morgonen medan jag och Michel tog en lång sovmorgon. När de var klara i stan så ringde de upp oss och vi mötte de i Skärholmen. När vi mött de så får vi reda på att Jeannen tappat sin plånbok, inte bra. Jag slängde i mig två sushibitar eftersom att jag vart sugen och sedan gick vi till Wedins där May köpte min födelsedagsprecent, ett halsband.


3 Februari

Idag har jag bara storstädat för det mesta, har dock inte lyckats städa helt rent och fint men det får jag avsluta någon annan dag. Ska snart åka iväg till Michel och äta middag tillsammans med hans föräldrar. De ska bjuda på någon japansk rätt som jag aldrig hört talas om och är lite småorolig då jag vet att jag brukar vara väldigt kräsen när det gäller mat. Smaka ska jag i alla fall! Imorgon är det KoRn och på tisdag har jag tid hos UM.. ♥

Kommentarer
Postat av: Lolla

Åhh, du får berätta sen vad ni åt! :D

2008-02-03 @ 17:53:42
URL: http://memorize.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0