Fucidin...hydrocortison salva.

Gårdagens kväll var inte så trevlig, jag upptäckte att jag fått utslag som kliade rejält på mina ben. Provade med att smörja in med en hydrocortison salva samt så tvingade mamma mig att dricka kalcium som smakade lite starkt. Idag när jag bytte om till gympan i skolan så kollade jag efter hur benen såg ut och utslagen har minskat, de är numera som mini sårskorpor vilket får mig att fundera på att det kan vara eksem. Dock har jag aldrig haft eksem tidigare, i alla fall inte vad jag kan minnas. Vi får väl hoppas att benen fortfarande mår bra efter att ha tagit ett bad ikväll.

Just nu har jag blivit klar med min andra artikel till Medieproduktionen så nu har jag bara en kvar att skriva.
Känns ganska skönt att jag valde att sitta hemma och jobba klart med skolarbete istället för att gå på Akons gratiskonsert på MünchenBryggeriet. Skulle har gått på den med Fadi men som sagt så är jag väldigt stressad pga. skolarbete. Ska börja avsluta detta inlägg och fortsätta med min artikel, får väl se om det blir något inlägg till senare ikväll.. ♥

Kommentarer
Postat av: Lolla

Har du fått ut slag? ;P

2008-02-21 @ 23:33:56
URL: http://memorize.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0