God...Morgon på er.

Som sagt, god morgon! Visserligen har jag varit vaken ett bra tag fast vad gör det, att läsa god morgon kan alltid var uppiggande. Sitter i min morgonrock och ska snart slinka ner i badkaret för att det det bad som väntar på mig. Såg Parfymen igår med älsklingen och måste säga att den var sjukt intressant, även om jag inte visade det riktigt. Det fanns dock två scener som "förstörde" filmen lite men jag tänker dock inte avslöja vad de scenerna innehöll. Är ni så nyfikna på vad jag störde mig på så får ni helt enkelt ta och se den. Ben Whishaw spelade huvudrollen som Jean-Baptiste Grenouille och var väldigt söt och smått attraktivt vilket inte riktigt passade in då man i boken läser om hur ful han egentligen ska vara. Ska försöka läsa klart boken och se filmen en gång till, vill i alla fall gärna göra det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0