Idag...är en ny dag.

Skoldagen igår var helt normal förutom att jag vart lite smågrinig i slutet av dagen. Var med på gympan första gången på ett tag, har missat ca fem gånger. Innebandy och fotboll var vad som gällde och under fotbollen var jag domare. Efter skolan så åkte jag iväg till Södersjukhuset och stöttade pappa, hans flickvän ligger i koma sen ett bra antal timmar tillbaka. Tråkigt, tråkigt.

Igår kväll bjöd Michel mig på bio, vi såg Sweeney Todd med Johnny Depp och Helena Bonham Carter. Filmen var blodig och det tyckte älskling självklart om vilket inte förvånar mig. Efter filmen så kom vi hem till honom och myste massor, dock la vi oss tidigt då vi båda var trötta. Jag sov dock halvt dåligt inatt också då jag oroade mig för pappa men allt ska nog bli bra snart, får vi hoppas.

Idag kommer min faster Dorota från Polen så det är väl halvt smått kul. Jag och Michel ska snart iväg till TacoBar och gluffsa i oss lite mat sedan ska vi hem till mig och invänta den polska maffian. Imorgon är det jag som står smått i centrum då vi ska fira min födelsedag som jag hade den 14e Februari. 17 år blir jag detta år och jag ser fram emot nästa.

Det sista jag måste lägga in i detta inlägg är ett stort JAG ÄLSKAR DIG MICHEL!.. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0