Jag...älskar dig också.

13 Februari 2008

Åkte iväg med mamma till Citygross och handla lite hem och sedan bar det av till Skärholmen centrum där jag fick välja min födelsedagspresent. Jag valde tre par trosor inne på Gina Tricot och sedan åt jag Sushi. När vi var klara i Skäris så åkte vi till MAXI, eftersom att jag var väldigt trött väntade jag i bilen medan mamma gick in och handlade. När hon kom ut igen var hon smått hemlighetsfull och sa åt mig att jag inte fick kolla i påsen. När vi kommit hem så visade hon vad hon köpt till Monika och Agneta som Alla ♥ Dag present, en chokladask med Lindor choklad.

Strax vid 20.00 så dök Michel upp med tre rosor, en nalle, en chokladask (likadan som min mamma köpt till mina systrar fast i en mindre version) och två paket. I ett av paketen så fanns en stor döskalle-kudde medan i det andra paketet så låg Sarah Jessica Parkers dusch gel och en liten badleksak format som en val, dock så sa Michel bestämt att det är en haj. Han hade till och med skrivit "Haj ♥" på den. Jättesöt, och anledningen till att det skulle vara en haj är för att jag brukar kalla Michel för min sexiga Haj.

På kvällen fick jag dock den mest underbara present man kan få av någon man har så starka känslor för som jag för Michel. "Jag älskar dig också!" min pälsk vågade sig på att säga de vackraste orden till mig. Jag måste påpeka att jag är en av de lyckligaste på denna jord som vandrar just nu.

14 Februari 2008

Klockan 07.00 på morgonen smyger mamma sig in med en hjärtformad tårta och i den ett stort sprakande tomtebloss samt en likadan chokladask jag fått av Michel dagen innan. En liten födelsedagstrudelutt fick jag också, både av mamma och av en halvsovande Michel bredvid. Dock var "Ja..jag må hon leva" det enda Michel fick ur sig och senare under dagen har han inge minne av vad som hände på morgonen.

Vid halv ett skulle jag vara i Högdalen för att gå på teater tillsammans med skolan och se Henrik - en tönt, har nämnt det i ett av mina tidigare inlägg. När jag kommer fram så möts jag av en fotograferande Viola och sedan vandrade vi tillsammans till teatern. Strax nära inpå så kommer Sara och Kajsa skuttandes med en ros till mig, detta gjorde mig überglad. Teatern var jättebra och inte alls vad jag förväntat mig, med tanke på att en tidigare föreställning som vi sett på samma teater (Kallare än här) var en jättedålig föreställning, jag somnade.

Vid 15.00 tiden så mötte jag Michel i Slussen och sedan åkte vi hem till honom. Där gjorde vi i ordning oss och åkte iväg till Hökarängen och möttes av min pappa. Vi åt på en kina restaurang och jag fick en ros samt ett kuvert innehållandes 500 kr av min pappa. En annan intressant sak var att pappa beställt ett glas vin åt oss alla och förväntade sig att jag skulle dricka det beska röda vattnet. Jag smakade lite och som jag trott så tyckte jag inte om det. Vi avslutade middagen med friterad banan och glass.

När Michel och jag kommit hem till mig så gick vi och hyrde Rush Hour 3 och handlade en massa godis till kvällen. Egentligen skulle han laga middag åt mig men eftersom att vi båda var väldigt mätta så avstod vi från den. Kvällen avslutades med ett varmt bad och ett sovrum med en massa tända värmeljus.

God Natt vart det vid 21.30.. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0