Jätte...pepp idag och är glad.

Äntligen så kom jag iväg till skolan igen efter att ha varit hemma i sängen tre dagar i rad. Måste påpeka att jag inte trivs så jättemycket med att bara vara hemma, speciellt om man är sjuk eftersom då orkar jag inte göra något annat än att sova. Anyway, så är jag väldigt pepp och glad idag medan de andra verkar lite halvt småtrötta, usch och fy på er. Solen skiner så fint så jag har bestämt mig för vad jag ska tillägna denna dag åt:

1 - Jag tänker ta Djurgårdsfärjan över till Djurgården och tillbaka eftersom att jag behöver den friska luften och solen som mest just nu.
2 - Förhoppningsvis så orkar Ulrika hålla mig sällskap när jag tar en simtur i simhallen Fittjabadet och när jag efteråt tränar lite. Måste dock tigga lite pengar av morsan men det ska nog gå bra.

Nu drar Sara iväg mig ifrån datasalen för att hitta på annat skoj.. ♥

image28 image29

Kommentarer
Postat av: elin

I love you

2008-02-28 @ 12:38:47
URL: http://leelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0