Jupp...I will fail.

Ja, då har jag skrivit klart svenska bokprovet. Är dock inte nöjd med det men vet verkligen inte hur jag kan förbättra det. För övrigt så känner jag mig lite smått stressad med tanke på att jag har lite massor skolarbete att utföra.

My school-to-do-list:

- Svenska Bok Prov √ [Klar]
- Idrott Näringslära
- Matte fram till sid. 231
- Engelska x2 glosor sid 337/338 och 4 uppgifter sid. 185-186
- Italienska glosor sid. 215 "3+4" = 13 glosor √
[Klar]
- Staden och Framtiden Stadsvandring, Medeltidens Stad uppgift och Ritning

Det här är det viktigaste jag har som pågår just nu. Så därför tänker jag slita mig ifrån datorn nu och plugga matten under tiden som jag äter lite fiskpinnar med snabbmakaroner som mamma kokat ihop.. ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är inte heller nöjd med mitt prov, men nu är det iaf över. Next! (-.-")
Oj, jag har väl tre av dem av göra (matte, eng, idrott?) Vad ska man göra i idrott? O.o

Jessi tycker om fiskpinnar? ;)

2008-02-08 @ 08:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0