Nästa...plan 2.

Nu är jag hemma och planerar att studera lite med Medieproduktionen. Ska skriva klart artiklarna om mig själv i framtiden och sedan ska jag träna in engelska glosorna. När jag tröttnat på engelskan ska jag nog ta en titt på dagens matematik. Under mediekunskapen såg vi på en svart/vit-film som var smått ironisk vid vissa tillfällen fast oftast suktades man av några gäspningar.

Jag har fått stor lust att lyssna på Linkin Park just nu, så jag gör det helt enkelt. Ska strax ta ett varmt bad eftersom att jag fryser och sedan ska jag tillaga lite god mat att mätta magen med. När jag är klar med det så är det studiebänken som väntar.

På Torsdag 21/2 ska jag se Akon Live tillsammans med Fadi, spännande.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0