Oops...I forgot to tell you.

Jag kom på nyss en sak jag glömt berätta för er, och jag skäms för saken en liten aning. Det är så att jag har gått och blivit beroende av Pokémon-spelet i mobilen som Kajsa och Michel samt några till nördar sig på. Usch och fy på mig men jag kan inte låta bli att spela det nördiga spelet.

Nu ska jag börja packa ihop lite saker och åka iväg till min söta haj, Michel. Kan man tänka sig att imorgon har vi vart tillsammans i 50 dagar! Det är det 50 lyckligaste dagarna i mitt liv hitills. Det är även så att om 4 dagar blir lilla 16 åriga jag till stora 17 åriga flickan. Har fått frågan "Vad önskar du dig?" av många och jag vet verkligen inte vad jag önskar mig.. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0