Red...lipstick on my lips.

Stannade hemma idag då och när jag vilat ut mig några timmar var det ut för att göra ärenden. Dock var detta en lite dålig idé då jag blev sämre på tunnelbanan på väg in till Näckrosen. Där skulle jag byta PS2 då den jag köpte var lite psych i huvudet. Hur som helst så funkar den nya PS2 perfekt! Innan jag åkte iväg till Näckrosen så var jag på biblioteket och lämnade tillbaka När lammen tystnar, en film, och till min förvåning hade jag en bok att hämta, Vår lilla hemlighet.

På vägen hem så stannade jag till i Norsborgs Matcenter för att handla hem lite, fiskpinnar och cola! När jag kommit hem så lagade jag lite mat och spelade lite Guitar Hero 2, som jag btw har blivit beroende av. Innan jag tar mitt bad ska jag prova spela Manhunt som jag fått låna av Michel.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0