Sjuk...= inte kul.

Usch, ibland blir jag så sur på mig själv. Det händer att jag kan gå och önska att jag ska bli sjuk och få vara hemma några dagar men sen när jag blir det så är det ju bara hemskt! Saknar min pälsk så otroligt att jag får abstinens. Har knappt ätit något på två dagar och just nu är jag så sugen på en pizza så jag hoppas att mamma köper hem en åt mig. Skulle sluka i mig hela och bli så gott mätt på den.

Har fått några söta sms från flickorna, tackar så mycket! Man blir nästan lite friskare av pepp från människorna runt omkring sig som betyder mest. Min pälsk är också sjuk, vet dock ej om han stannat hemma. Har inte hört från honom idag och ja, det gör mig smått ledsen men det är kanske bättre att vi är ifrån varann lite. Hoppas bara han inte vänjer sig för då banne mig kommer jag inte vara glad, så du vet det Michel.. ♥

Kommentarer
Postat av: Lolla

Du vet att vi finns här för dig ;) ♥
Det är skittrist utan dig och Elin i skolan. Kom!! >.

2008-02-28 @ 00:00:31
URL: http://memorize.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0