Typ...god morgon.

Mediaproduktionen var väldig slapp idag så redan vid halv tolv låg jag och sov i caféterian, massa mys. Hela den här dagen har varit ganska skön utan mycket att göra. Börjar fatta smälta ihop att vår engelska lärare Christina kanske inte är så dum i alla fall. Dock tycker jag vi får för mycket i läxa! Imorgon är det my B-day och jag typ har lite att göra. Skönast med morgondagen måste vara att jag börjar halv ett och slutar halv tre och under den tiden så är det teater som gäller. Henrik - en tönt.

Mitt schema för imorgon ser ungefär ut så här:

12.30 - Fria Teatern i Högdalen
15.30 - Fira min b-day med pappa, hans tjej och Michel
Kvällen - Fira Alla <3 Dag med Michel

Spännande, spännande.. ♥


Kommentarer
Postat av: Camilla

fullt upp imorn då? :)

2008-02-13 @ 13:06:06
URL: http://theonlymee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0