We...own the night.

God kväll på er alla denna halvt sena natt. Tänkte att jag ska uppdatera lite vad som hänt under denna dag. Under min lektion Staden och Framtiden så hade jag sällskap av Lolla som också btw erkänt sig skyldig till att lämnat denna kommentar:

"
Jag är inte heller nöjd med mitt prov, men nu är det iaf över. Next! (-.-")
Oj, jag har väl tre av dem av göra (matte, eng, idrott?) Vad ska man göra i idrott? O.o

Jessi tycker om fiskpinnar? ;)"

Hm, ja jag gillar fiskpinnar! Anyway så slutade jag halv fyra idag men stannade kvar till halv fem eftersom att Michel hjälpte mig förstå matematikproblem. Verkar som att jag förstått det jag inte förstod och ska vända mig till honom snart igen med nya uppgifter. Har även fått en liten hemläxa av honom; du kommer bli en ond lärare en dag!

Kvällen bestod av massor av tunnelbaneavbrott och hållplatsen denna gång blev Skärholmen tillsammans med Fadi, som jag för övrigt mötte upp i Liljeholmen. Gick på bio i Heron City med honom och såg We own the night som började lite trögt med en sexscen men öppnade sig som en ros med en väldigt intressant handling innan den vissnade för sitt slut. Man tackar massor Fadi för att du bjöd mig, det var alltså min födelsedagspresent.. ♥


Kommentarer
Postat av: Lolla

awh.. snällt av honom. :)

2008-02-12 @ 17:45:14
URL: http://memorize.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0