God Morgon...Jag hatar dig!

God Morgon denna dag, denna mörka dag som började med att jag mådde illa på morgonen. När jag fått i mig lite frukost och kommit iväg till tunnelbanan så mådde jag lite bättre. Sminkade mig på tunnelbanan eftersom att jag inte hann hemma. När jag börjar närma mig slussen så kom illamåendet tillbaka och Elin sprang runt som en galning för att hitta en toalett åt mig. Jag tycker de borde sätta in en toalett mitt i slussen vid bussarna. Det kan vara praktiskt för de som mår illa av allt tunnelbaneåkandet!

Tyvärr är det så att jag skyller mitt illamående på Michel, fy på dig. Skulle slippa allt illamående om det inte vore för dig, men jag tycker om dig så mycket så att det gör inget. Får väl må illa för din skull i någon månad till.. ♥


Kommentarer
Postat av: elin

Jag är bästaste =)

2008-01-15 @ 09:00:22
URL: http://leelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0