Bilder...^^.

Rensade mobilen på lite bilder och tänkte lägga upp de nu då ^^. Första bilden är på ett blomfat som mamma fick på morsdag. /Btw så är Mich underbar och masserar mig här samtidigt :)<3

Slottet, från en dag då jag och Mich satt på en bänk och hade det allmänt mysigt.

Bild på mig och Mich då, från den dagen på en bänk framför slottet. XD

En dag så kom Michel med en bukett rosor till mig. Underbara<3 Tackar :)

Mild mobbad bild på mig då, haha.

Denna bild tog jag idag och klänningen jag har på mig är ett av mina fynd på Gina Tricot.

Så idag har jag som sagt shoppat loss lite. Var inne på Emmaus (second hand butik) och köpte en väska samt en film, bilder kommer. Sen gick min väg till Gina Tricot där jag provade MASSOR! Köpte dock ett linne, en t-tröja, klänningen och en BH. Blev också kär i ett bälte, diadem och ett par örhängen men de ska Michel få säga om jag ska köpa eller inte. Imorgon ska vi nog ut med båten, det ska bli kul. För övrigt så är jag trött...God Natt!..och ja, just det, VÄLKOMMEN HEM ELIN ^^.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0