Bilder...från shoppingen.




Ja, här är då lite bilder från shopping de senaste dagarna.
Första bilden, Second Hand-väska. Liten & söt ursprung H&M. Emmaus, 20 kr.
Andra bilden är Michels nya Paraply. Cubus, 39 kr.
Tredje bilden är de små handdukarna jag köpte på Kicks, 29 kr.
Fjärde bilden är på en söt t-tröja av svalt material. Gina Tricot, 49,50 kr.
Femte bilden är på en söt röd klänning. Gina Tricot, 74,50 kr.
(Dock så står det på kvittot "tube top" men jag tycker den passar som klänning.)
Sjätte bilden är på en söt svart tub-topp, den jag fick av mamma! Gina Tricot, 49 kr.
Sjunde bilden är den blå klänningen som jag lagt upp tidigare. Gina Tricot, 89,50 kr.
..♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0