Gina...Tricot Shopping.

Jaha, var hos en sjukgymnast idag och kollade upp lite med huvudet om det är någon muskel som trycker eller något. Fick lite nackövningar och sen så skulle han självklart tipsa om att jag borde motionera mera! Imorgon ska jag på core-träningspass på SATS i Farsta. Efter sjukgymnasten så gick jag och mamma runt lite i centrum. Fick en söt tub-topp från Gina Tricot. Köpte också tre små söta handdukar inne på Kicks! När jag kom hem så hade Michel gått upp och låg och läste, mys. Vi packade ihop och begav oss hem till Farsta.

Väl hemma så möttes vi av en jamande katt som var glad att se oss. När vi städat hemma lite så gick vi och åt, McDonalds för Mich och Sushi för mig ^^. När vi ätit klart så gick vi till Cubus, där Mich köpte ett paraply. När han skulle iväg till jobbet så tog han mitt paraply i alla fall och jag fick det söta gråa med hjärtan! När vi skilts åt så gick jag in på Cubus igen och provade ett par byxor. De satt jättefint, svarta stuprörs. Men är dock osäker och la undan de till imorgon. Michel får ta och rådgöra istället.

Gick in på Gina Tricot och självklart så var det bara att ta fram plånboken och skänka pengar till mode. Köpte en söt röd klänning som jag tänkte ta på mig nu och hämta Michel från jobbet med. Kommer bli kallt men skitsamma! Vädret må suga men sommaren finns i hjärtat.

2 veckor kvar till POLEN!!!!!!! :D.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0