Halloj...!

Hejsan svejsan mina vänner ^^. Sitter hemma i Norsborg en sväng, och bloggar lite då, haha. Är hungrig just nu så tänkte ta och äta lite snart. Imorgon ska jag och Mich kanske åka och bada på Eriksdalsbadet. På måndag ska jag till en sjukgymnast. På tisdag ska jag och Mich träna på SATS en sväng och sedan tror jag inte att vi har planerat så mycket. Jo, imorgon fredag så fyller en vän 30 år och vi är bjudna, härligt. På lördag är det Scrubs marathon så det får vi ju absolut inte missa enligt Mich då XD. På söndag ska vi nog få träffa älsklingen, Lucifer!.. ♥

Kommentarer
Postat av: Peaches

Förlåt om det är mycket tjat, men det är så roligt att höra andras åsikter! Har du lite tid över så vore det jättekul om du ville läsa och tycka till!

2008-07-03 @ 16:30:12
URL: http://iwonderyouwonder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0