FÖÖÖR MICHEL HAR TAGIT STUDEEENTEEEN!!!!!

..fyfan vad han är bra! Hehe, HALLOJ! Herregud vad man är glad idag! Utspringet var helt okej, lite långt bak hamnade man dock. Hur som helst så fick jag följa med på flaket tillsammans med Michel. Det var härligt säger jag bara! Gud vad jag längtar till min dag! Okej, bara två år kvar, hehe. Kajsa, Sara, Elin och Viola hänkade på :D! Så vi alla dansade och skrek och drack lite (sry mamsen :P) men fyfan vad det var kul! Härligt att jag och Kajsa har kunnat bli så pass bra vänner på bara en dag igen. Som sagt Michel, det är DU som måste lära dig vad gränser är!

Snart ska jag väcka lillen som somnat på sängen, haha. Vi ska nämligen iväg och äta middag med hans föräldrar och morfar/farfar (?) på en restaurang på Söder.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0