Jag...vet att jag är dålig på att lägga in minnen.

Nu ska vi se, i fredags så var det grillmys med lite folk på gården hos Mich och fram mot kvällen så kollade vi på en film, hemma bäst, och efter det så sov Emu, Emelie och Ulrika över. Mys.. På lördagen så jobbade Michel och sedan så umgicks vi lite. Lördag kväll var det THE DAY att se CELINE DION på Globen. Jag konstaterade att den kvinnan är väldig vacker och snygg och otroligt sexig och hennes röst är hur bra som helst live. Min syster som dyrkar henne fick dessutom träffa henne bakom scen. På kvällen blev jag hämtad av Mich, Love och Viktor. Dock så följde bara Viktor med tillbaka hem till Mich och vi tittade på en film, Schindlers List. På söndagen så åkte jag och Michel till IKEA och handlade lite hem till hans lägenhet. I måndags så hade jag två prov, ett i matte och ett i italienska och jag känner att det gick bra på båda.

Tisdagen var lugn och vi fick veta på matten att vi inte behöver komma på måndagens lektion samt att man bara behöver komma på tisdagens om man vill veta resultatet på det senaste provet och sitt betyg. Jag ska inte skippa tisdagens lektion eftersom att jag vill veta vad jag får för slutbetyg i matte A. Det blev sovmorgon idag eftersom att jag inte behövde komma på engelskan och imorn behöver jag inte komma på svenskan heller så då är det sovmorgon igen. På fredag så bordej ag kunna vara ledig och det är ju hur skönt som helst. Nästa tisdag så är det ingen mediekunskap heller så då är jag bara i skolan i några minuter sen kan jag åka hem igen. Yääy.. ♥

Kommentarer
Postat av: ulrika

heej gumms! hoppas du har det bra... det har jag iaf ;) det 'r j'tte varmt o sk;nt h'r.. .vi h;rs mera n'r jag kommer hem =D puss

2008-06-12 @ 17:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0