Sommarlovet...äntligen kommet!

Eftersom att jag går på Cybergymnasiet, precis som ni mina vänner, så slutade vi ju inte förs den 18e juni >.<. Men! Inte gör det något för det har varit härligt att få vara med sina vänner så länge. Cyber är ju mysigt, hoppas vi kan få Odenplan Norra att bli lika mysigt. Just nu tvättar jag och Michel lagar mat. Har inte orkat blogga på ett tag eftersom att jag inte vetat hur jag skulle börja och vad jag skulle berätta. Imorgon fredag så blir det Blå Lagunen på Ekerö med poolers ^^. Mys... På lördag blir det SATC-the movie med mamma syrran och Michel, min andra syrra ska tydligen iväg till Halmstad och kolla på frisörsalong + lägenhet, FYFAN FÖR DE >.<! Aja, då kommer jag ha ett nytt place att kunna åka till :D. Hur som helst så ska jag hjälpa till med maten nu. Puss.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0