Söndag...1 juni.

Hejsan svejsan säger jag bara, det var visst ett tag sen men det är ju för att jag har varit borta och samlat på mig nytt att skriva om. I fredags så skulle jag och Michel gå på bio men et ställde vi in och tänkte se på Death Note 2 istället men det visa sig att min kompis bränt del 1 istället för 2 så då vart det inge Death Note heller. Vi kollade istället på Eddie Izzard - Circle men den var bara småkul i början och sedan gick jag och la mig och somnade titt som tätt.

Igår på lördagen så var jag och Michel på teater, tack och lov så hann vi precis i tid! Hade glömt biljetterna hemma men det löste sig och vi sprang in i salongen 2 minuter innan föreställningen började. Vi såg på Djungelboken som var helt okej men inte lika bra som alla påstått den att vara. Efter teatern så promenerade vi runt och satte oss på en bänk vid slottet ungefär, och sedan promenerade vi i gamla stan. Lite glass fick vi i oss också och det var självklart uppskattat.

Idag så drägga vi runt i Farsta Centrum och sedan åkte vi iväg till pappa för att grilla och det var ju massa mys. Vid halv fyra tiden så åkte vi hem och somnade lite smått och sedan drog vi vidare hit till Norsborg, som vi är nu. Här ska vi sova inatt då eftersom att jag hade slut på rena kläder hemma hos Michels mysiga crib. Strax så ska jag tvinga honom att se på Dirty Dancing tillsammans med mig! Hehe, elakt? Njaa.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0