Torsdag...STUDENT!

GRATTIS MIN ÄLSKADE MICHEL PÅ STUDENTEN!

Wow, om två år är det min tur. Kan inte fatta att jag redan om knappt två veckor gått ut ettan på gymnasiet. I grundskolan var man alltid så grinig eftersom att man hade fortfarande ett antal år på sig och nu när man går gymnasiet så inser man att "fan, det är bara två år kvar!". Sitter och bloggar nu, dööh! Har precis tagit ett bad och ska snart äta frukost, sen ska jag börja styla håret och testa nya mascaran också! Köpte DEFINE-A-LASH från Maybelline på H&M för 98kr, tänkte att jag skulle passa på med tanke på att den annars kostar 135kr! Usch, ibland svider det rejält i plånboken att vara tjej.

Måste ta och ringa pappa en sväng också och se om han kan möta mig och hjälpa mig köpa en champagne till Michel, har skaffat ett sånt där student-champagneglas och det känns dumt att ge det tomt. Strax vid elva tänkte jag börja röra på mig mot skolan, får sällskap av Elin också<3, puss på henne! Smsade nyss stackaren som fortfarande sover och fråga om hon kan ha med sig sin kamera och ta lite fina bilder, min kameras batteri kommer nämligen att dö snart. Jag är verkligen bra på att glömma göra i ordning saker som är viktigt. Ladda batteri, se till att jag har biljetter..etc.. ♥

Kommentarer
Postat av: jossan

Godmorgon! Hoppas du får en härlig dag! :)

2008-06-05 @ 08:26:13
URL: http://josefinq.blogg.se/
Postat av: elin

puss på dig snuttan :)<33

2008-06-06 @ 11:16:17
URL: http://leelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0