Under...tiden du jobbar.

Medan Michel gör absolut ingenting på jobbet så städar jag och tvättar här i Farsta. Kan det bli härligare, -.-' ? Hur som helst så får jag väl spara åtminstone lite disk åt honom, mina händer kommer ju vara helt förstörda om jag tar hela disken själv. Det är verkligen överöst med DISK! Efter att ha diskat tänkte jag fräscha upp mig lite, måla naglarna...vara tjejig helt enkel. Ska ner till centrum sen och strosa runt lite grann samt handla hem lite middag. Har inte hänt så mycket, kan väl berätta att SATC-filmen var underbart bra!! Massa guld stjärnor.

Igår var jag barnvakt åt min systerdotter Jennifer, hon var underbart snäll och det gick jättebra. Michel var med oss från klockan 9 (när jag hämta henne) fram till klockan 15 (när jag lämna henne) och Ulrika droppade in vid halv ett tiden. Vi åkte iväg till Liljeholmsparken men det var fullt med barn så lilla Jenni vart lite rädd. Istället åkte vi iväg till Globen och hälsade på syrran/mamma Monika. När vi hejat på henne så gick vi till McDonald's och vräkte i oss massa mat, Jennifer var duktig och åt massa pommes och lite cheeseburgare. Det mesta hon fick i sig var dock ketchup! Haha. När vi satt på donken så svängde Viola förbi också och hejade lite, åt också. När vi var klara på donken så drog Lolla iväg och vi lämnade Jennifer. Just ja, köpte ett par jättesöta örhängen i Globen Centrum på Glitter också.

Vi drog in till stan, jag Mich & Ulrika, dock så sprang Michel iväg till SFbokhandeln medan jag och Ulrika sprang runt i lite affärer. Köpte ett halsband, en H.I.M-flagga till en vän som heter Emilia och Ulrika ett par örhängen.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0