Wooh...härligt.

Vet ni? Jag älskar att bo med Michel, japp Mich, älskar att bo med dig! Jag vet att jag aldrig kommer tröttna för jag är sådan hoppas bara du också kan försöka vara sådan! Det är så mysigt i en etta som ligger i Farsta, lugnt område med trevliga männsikor. Ska tvätta idag klockan 16, gick och bokade om från söndagen som det var planerat först. Ikväll blir det kycklingklubbor med sallad som tillbehör! Ska försöka hinna gå och köpa en ICE TEA Peach också på Lidl..hehe. Ska städa lite också och sedan ska jag slänga sopor. Dock var det äckligt när jag upptäckte att en av våra potatisar var helt rutten och möglig, som tur så funkar de andra än att tillaga. Haha x).. ♥

Kommentarer
Postat av: Lolla

Tihihi, lilla hemmafru Jessi ^^ ♥

2008-06-14 @ 23:02:23
URL: http://memorize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0